Komunikační strategie Asociace turistických informačních center ČR (A.T.I.C. ČR) – Bc. Regina Kyselová
Bc. Regina Kyselová
Diplomová práce
Komunikační strategie Asociace turistických informačních center ČR (A.T.I.C. ČR)
Communication Strategy of Tourist Information Centers Association of the Czech Republic (A.T.I.C. CR)
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu služeb u neziskových organizací působících v oblasti cestovního ruchu. Teoretická část se opírá o východiska marketingu, marketingového a komunikačního mixu a také marketingového výzkumu v tomto specifickém odvětví s ohledem na nekomerční charakter produktu, v tomto případě poskytované služby. V závěru teoretické části práce je vymezen metodologický …víceAbstract:
The thesis deals with marketing services for non-profit organizations working in the field of tourism. The theoretical part is based on the basis of marketing, marketing and communica-tion mix and also on marketing research in this specific sector, with regards to the non-commercial nature of the product, in this case, services provided. A methodological approach and research questions are defined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KYSELOVÁ, Regina. \textit{Komunikační strategie Asociace turistických informačních center ČR (A.T.I.C. ČR)}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/vi2ldz/.
Jak správně citovat práci
Kyselová, Regina. Komunikační strategie Asociace turistických informačních center ČR (A.T.I.C. ČR). Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Kristýna Ortová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Specifika interní marketingové komunikace ve vztahu k věku cílových skupin
Dominika Pejšková -
Interní marketingová komunikace ve zvolené organizaci
Jana Šťastná -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová