Komerční komunikační chování v době krize – Bc. Kseniya Fedoryna
Bc. Kseniya Fedoryna
Master's thesis
Komerční komunikační chování v době krize
Commercial communication behavior during the crisis period
Anotácia:
Jako téma diplomové práce jsem si zvolila „Komerční komunikační chování v době krize“. V souvislosti s finančně-ekonomickou krizí, která se projevila v roce 2008, výražně vzrostla aktuálnost tématu komerční komunikace. Protože správná komunikace může pomoci organizaci zmenšit negativní dopady a zastavit krizi. Tato diplomová práce zkoumá problematiku komerční komunikace na ukrajinskémmaloobchodním …viacAbstract:
The theme of this thesis is "Commercial Communication Behavior during the 2008 crisis". With respect to the global financial and economic crisis, which happened in 2008, the role of commercial communication has greatly increased. Properly organized communication is able to decrease the negative impact of any crisis or even stop it. This graduate thesis is studying the problems of commercial communication …viacKľúčové slová
Krize formy krize krizová komunikace komerční komunikace krizový scénář krizový plán venkovní reklama rozhlasová reklama tisková reklama podpora prodeje event. marketing kupóning práce s veřejností sponzoring on-line komunikace. Crisis types of crisis crisis communication commercial communication crisis scenario crisis plan outdoor advertisement radio advertisement press publicity sales promotion event marketing couponing public relations sponsoring on-line communication.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xlj7m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Nové formy komerční komunikace - reklama on-line
Pavel VINCENC -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Štěpán Kadlec -
Advertisement-new phenomenon of communication
Kanan Baghirov -
Reklama a ochrana dětí
Nicole Plánková -
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku
Irena Míková -
Reklama šířená prostředky komunikace na dálku
Veronika Tomášová -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová