Bc. Lenka Čermáková

Bakalářská práce

Teaching Pronunciation to Young Learners: A Comparison of Selected Methods

Teaching Pronunciation to Young Learners: A Comparison of Selected Methods
Anotace:
Bakalářská práce "Výuka výslovnosti u mladších žáků: Srovnání vybraných metod” zkoumá efektivitu systematické výuky výslovnosti u dětí na českých základních školách. Studie se zaměřuje na způsoby real-izace strukturované výuky výslovnosti v praxi a porovnává účinnost tří konkrétních metod, Jolly Phonics, metody „Medúzy“ a hry „Odd One Out“, při zlepšování artikulace a uvědomování si fonémů u žáků. …více
Abstract:
The bachelor thesis "Teaching pronunciation to young learners: A Com-parison of Selected Methods " examines the effectiveness of systematic pronunciation instruction for young children in Czech primary schools. The study focuses on how structured pronunciation instruction can be implemented in practice, comparing the effectiveness of three specific methods, Jolly Phonics, the Jellyfish method, and …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2025
  • Vedoucí: Mgr. Filip Pultar
  • Oponent: Mgr. Eva Minaříková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta