Teaching Pronunciation to Young Learners: A Comparison of Selected Methods – Bc. Lenka Čermáková
Bc. Lenka Čermáková
Bakalářská práce
Teaching Pronunciation to Young Learners: A Comparison of Selected Methods
Teaching Pronunciation to Young Learners: A Comparison of Selected Methods
Anotace:
Bakalářská práce "Výuka výslovnosti u mladších žáků: Srovnání vybraných metod” zkoumá efektivitu systematické výuky výslovnosti u dětí na českých základních školách. Studie se zaměřuje na způsoby real-izace strukturované výuky výslovnosti v praxi a porovnává účinnost tří konkrétních metod, Jolly Phonics, metody „Medúzy“ a hry „Odd One Out“, při zlepšování artikulace a uvědomování si fonémů u žáků. …víceAbstract:
The bachelor thesis "Teaching pronunciation to young learners: A Com-parison of Selected Methods " examines the effectiveness of systematic pronunciation instruction for young children in Czech primary schools. The study focuses on how structured pronunciation instruction can be implemented in practice, comparing the effectiveness of three specific methods, Jolly Phonics, the Jellyfish method, and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ylvfj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2025
- Vedoucí: Mgr. Filip Pultar
- Oponent: Mgr. Eva Minaříková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Jazyková výuka sociálně znevýhodněných žáků na II. stupni českých ZŠ (a na středních školách) založená na principech češtiny pro cizince
Jiřina ŠIMUNSKÁ -
Pohled na výuku založenou na spolupráci mezi studenty v terciárním stupni vzdělávání
Iveta Bedřechová -
Integrace výuky jazyků založené na úkolech do individuálních online lekcí (akční výzkum)
Markéta Kršková -
Aktuální role nových médií ve výtvarné výchově na druhém stupni ZŠ
Alena Drury Sojková -
Využití pracovních listů ve výuce dějepisu na druhém stupni základních škol založené na analýze učebnic
Kristýna Míková -
Vzdělávání založené na důkazech: přehledová studie
Ondřej Mitrík -
Jazyková alternace ve výuce anglického jazyka na druhém stupni ZŠ na Slovensku
Dominika VALASKÁ -
Development of Listening Skills with a Focus on Phonological Awareness: Theory and Practice
Michaela Čechová