Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů – Bc. Miroslav HASÍK
Bc. Miroslav HASÍK
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů
Project of Marketing Communication of company Impromat in order to increase knowledge of end users
Abstract:
Prostřednictvím této diplomové práce jsem se snažil zhodnotit dosavadní komunikační aktivity společnosti Impromat směřující ke konečnému uživateli a následně navrhnout úpravy systému komunikace s koncovými uživateli. Primárním cílem bylo zabezpečit efektivní předání jak základních, tak rozšířených informací z oblasti obsluhy zařízení přímo koncovým uživatelům. Praktickým důsledkem bude nárůst objemu …moreAbstract:
In this Master thesis, I try to analyze current communication activities of Impromat towards end users and to suggest modifications of the system. The primary target is to ensure efficient handover of basic and advanced information about operation of the machine to machine's end users. Practical benefits will result in higher output, higher brand and products awareness and in higher level of loyalty …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier:
3855
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2006
- Supervisor: Ing. Ilona Vlčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HASÍK, Miroslav. \textit{Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2006. Available from: https://theses.cz/id/viey8q/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HASÍK, Miroslav. Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový mix produktu Oltar
Klára Burdová -
Marketingový mix spol. Rosana s.r.o.
Petr Krekule -
Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace
Peter LUKÁČ -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Marketingové komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Nikola Tomanová -
Strategická komunikace náboru vysokoškolských studentů na sociálních platformách
Veronika Kocourová