Bc. Miroslav HASÍK

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů

Project of Marketing Communication of company Impromat in order to increase knowledge of end users
Abstract:
Prostřednictvím této diplomové práce jsem se snažil zhodnotit dosavadní komunikační aktivity společnosti Impromat směřující ke konečnému uživateli a následně navrhnout úpravy systému komunikace s koncovými uživateli. Primárním cílem bylo zabezpečit efektivní předání jak základních, tak rozšířených informací z oblasti obsluhy zařízení přímo koncovým uživatelům. Praktickým důsledkem bude nárůst objemu …more
Abstract:
In this Master thesis, I try to analyze current communication activities of Impromat towards end users and to suggest modifications of the system. The primary target is to ensure efficient handover of basic and advanced information about operation of the machine to machine's end users. Practical benefits will result in higher output, higher brand and products awareness and in higher level of loyalty …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier: 3855

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2006
  • Supervisor: Ing. Ilona Vlčková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HASÍK, Miroslav. Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.