Využití nových forem marketingové komunikace v komunikačním mixu firmy – Ondřej Popelka
Ondřej Popelka
Bachelor's thesis
Využití nových forem marketingové komunikace v komunikačním mixu firmy
New forms of marketing communications and their usage in company communication mix
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových forem marketingové komunikace a zkoumá možnost jejich využití při aplikaci na vybraný existující subjekt, kterým je v mém případě Golf Club Bitozeves. V teoretické části jsou představeny jednotlivé formy marketingové komunikace spolu s prostředky jejich šíření. Praktická část se zabývá aplikací těchto forem marketingové komunikace na subjekt vytvořením …moreAbstract:
This bachelor thesis examines new forms of marketing communications and their usa on concrete existing subject, which is in my case Golf club Bitozeves. The aim of the theoretical part is to present new forms of marketing communication along with their means of spreading. The practical part is based on applying these forms on current subject by creating concrete model campaigns and afterwards comparison …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 11. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42357
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2014
- Supervisor: Tomáš Kincl
- Reader: Michal Novák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42357
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Moderní metody marketingu
Roman Sysel -
Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu
Radoslav PŮR -
Moderní metody marketingu
Pavlína Jandová -
Moderní metody marketingového výzkumu
Martina Kalíšková -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky/pojišťovny
Tereza Míková -
Metody, formy a prostředky bankovní marketingové a PR politiky
Pavla Horešovská -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Andrea Straková -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Petra Rosolová