Ondřej Popelka

Bachelor's thesis

Využití nových forem marketingové komunikace v komunikačním mixu firmy

New forms of marketing communications and their usage in company communication mix
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových forem marketingové komunikace a zkoumá možnost jejich využití při aplikaci na vybraný existující subjekt, kterým je v mém případě Golf Club Bitozeves. V teoretické části jsou představeny jednotlivé formy marketingové komunikace spolu s prostředky jejich šíření. Praktická část se zabývá aplikací těchto forem marketingové komunikace na subjekt vytvořením …more
Abstract:
This bachelor thesis examines new forms of marketing communications and their usa on concrete existing subject, which is in my case Golf club Bitozeves. The aim of the theoretical part is to present new forms of marketing communication along with their means of spreading. The practical part is based on applying these forms on current subject by creating concrete model campaigns and afterwards comparison …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 11. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2014
  • Supervisor: Tomáš Kincl
  • Reader: Michal Novák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42357

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management