Ondřej Popelka

Bakalářská práce

Využití nových forem marketingové komunikace v komunikačním mixu firmy

New forms of marketing communications and their usage in company communication mix
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových forem marketingové komunikace a zkoumá možnost jejich využití při aplikaci na vybraný existující subjekt, kterým je v mém případě Golf Club Bitozeves. V teoretické části jsou představeny jednotlivé formy marketingové komunikace spolu s prostředky jejich šíření. Praktická část se zabývá aplikací těchto forem marketingové komunikace na subjekt vytvořením …více
Abstract:
This bachelor thesis examines new forms of marketing communications and their usa on concrete existing subject, which is in my case Golf club Bitozeves. The aim of the theoretical part is to present new forms of marketing communication along with their means of spreading. The practical part is based on applying these forms on current subject by creating concrete model campaigns and afterwards comparison …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42357

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management