Bc. Ladislav Horváth

Bakalářská práce

Návrh marketingového plánu

Designing a marketing plan
Abstract:
The goal of the submitted thesis is designing a marketing plan. In theoretical part will be presented basic definition of marketing plan and the basic parts of typical marketing plan, advantages of having one, and common mistakes, which are good to avoid. In second part I will try to follow defined information and structure and try to design a marketing plan for company Nemko s.r.o. and so help to …více
Abstract:
Predmetom práce je návrh marketingového plánu. V teoretickej časti vymedzím základnú definíciu pojmu marketingový plán, popíšem jeho základné časti, výhody samotnej tvorby, a časté chyby, ktorým by sa mali jednotlivé subjekty pri jeho tvorbe snažiť vyhnúť. Podľa predložených informácii a určitej definovanej štruktúry v časti teoretickej sa snažím postupovať i v časti praktickej. V tej zostavujem návrh …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2018
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management