Bc. Ladislav Horváth
Bachelor's thesis
Návrh marketingového plánu
Designing a marketing plan
Abstract:
The goal of the submitted thesis is designing a marketing plan. In theoretical part will be presented basic definition of marketing plan and the basic parts of typical marketing plan, advantages of having one, and common mistakes, which are good to avoid. In second part I will try to follow defined information and structure and try to design a marketing plan for company Nemko s.r.o. and so help to …viacAbstract:
Predmetom práce je návrh marketingového plánu. V teoretickej časti vymedzím základnú definíciu pojmu marketingový plán, popíšem jeho základné časti, výhody samotnej tvorby, a časté chyby, ktorým by sa mali jednotlivé subjekty pri jeho tvorbe snažiť vyhnúť. Podľa predložených informácii a určitej definovanej štruktúry v časti teoretickej sa snažím postupovať i v časti praktickej. V tej zostavujem návrh …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/avh4y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2018
- Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík -
Aplikácia marketingového mixu pri vstupe firmy na nový trh
Ivana Moravčíková -
Marketingová situačná analýza vybranej banky
Peter Bogyi -
Analýza komunikační kampaně podniku
Martina Běčáková