Bc. Roman Pláteník
Bachelor's thesis
Vstup firmy na zahraniční trh
Entering of the company into foreign market
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na možné vstupy firem na zahraniční trhy. První část uvádí teoretická východiska, část druhá pak popisuje a analyzuje vybranou českou firmu, zabývající se výrobou pekařských pecí a jiných pekařských zařízení. V závěru druhé části je navrhnut možný postup pro vstup na trh v Litvě.Abstract:
Bachelor thesis is focused on the company's possible entrance into foreign markets. The first part describes the theoretical basis, second part describes and analyzes selected Czech company engaged in the manufacture of bakery ovens and other bakery products. At the end of the second part is suggested a possible procedure to enter the market in Lithuania.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017
Identifier:
https://is.sting.cz/th/qiyak/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Libor Benda
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Obchod a efektivní řízení obchodní činnosti ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )
Martin Štancl -
Obchod mezi EU a Indií: případová studie využití potenciálu indické ekonomiky.
Inka Saparová -
SWOT analýza firmy AB Facility a.s.a inovace vybraných subsystémů
Veronika Panovčíková -
Dopady Dohody o volném obchodu mezi Evropskou unií a Vietnamem (EVFTA) na obchod s kávou mezi EU a Vietnamem
Mai Trang Taová -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Petr Štefáček