David ŠIŠKA

Bachelor's thesis

Politický marketing vybrané politické strany se zaměřením na sociální sítě

Political marketing of a selected political party with focus on social networks
Abstract:
Předložená práce se zaměřuje především na politické hnutí ANO 2011. Byla detailně zanalyzována aktivita této strany na sociálních sítích a porovnána s dvěma dalšími politickými subjekty - stranami ČSSD a TOP 09. Na základě zkušeností z předchozích voleb a analýzy marketingové komunikace jsou dána doporučení pro nadcházející volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky, které se budou konat …more
Abstract:
Presented work is focused mainly on political movement ANO 2011. Marketing communication on social networking sites of this movement was analysed in detail and compared with two other political subjects - Czech Social Democratic Party and TOP 09. Based on the reviewing of the previous election campaigns and analysing of the marketing communication of the selected parties recommendations were given …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michal Mičík

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠIŠKA, David. Politický marketing vybrané politické strany se zaměřením na sociální sítě. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management