Defining, Developing, and Deploying a Digital Game-based Learning Experience for a Literature Class – Mgr. Patrik Míša
Mgr. Patrik Míša
Diplomová práce
Defining, Developing, and Deploying a Digital Game-based Learning Experience for a Literature Class
Defining, Developing, and Deploying a Digital Game-based Learning Experience for a Literature Class
Anotace:
Diplomová práce zkoumá využití digitálních her ve výuce. Teoretická část uvádí formální definice her a představuje přehled přínosů, které může hraní digitálních her mít pro učení. Uvádí také možné přístupy k začlenění digitálních her do výuky. Praktická část diplomové práce popisuje proces vývoje videohry pro výuku literatury v rámci hodin angličtiny na střední škole a uvádí, jak studenti hru vnímali …víceAbstract:
The thesis investigates the use of digital games in education. The theoretical part discusses various formal definitions of games, and presents an overview of the beneficial impacts which playing digital games could have on learning. It also lists possible approaches to incorporating digital games into a lesson. The practical part of the thesis describes the process of developing a custom video game …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sutj6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
- Vedoucí: Dr. phil. Thomas Rankin
- Oponent: Mgr. Jana Kubrická, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Pohled na výuku založenou na spolupráci mezi studenty v terciárním stupni vzdělávání
Iveta Bedřechová -
Integrace výuky jazyků založené na úkolech do individuálních online lekcí (akční výzkum)
Markéta Kršková -
Aktuální role nových médií ve výtvarné výchově na druhém stupni ZŠ
Alena Drury Sojková -
Využití pracovních listů ve výuce dějepisu na druhém stupni základních škol založené na analýze učebnic
Kristýna Míková -
Practising vocabulary through game-based activities
Martina Lebedová -
Acquisition of Language Through Commercial Offline and Online Video Games
Branislav Mišura -
Vliv motivace k hraní akčních strategických her na kapacitu vizuální pracovní paměti
Patrik Bartys