Využití prvků muzikoterapie v edukačním procesu u žáků s mentálním postižením na základní škole speciální – Bc. Tereza Malárová
Bc. Tereza Malárová
Diplomová práce
Využití prvků muzikoterapie v edukačním procesu u žáků s mentálním postižením na základní škole speciální
Using the elements of music therapy in the educational process for students with intellectual disabilities in elementary school special
Anotace:
Diplomová práce na téma „Využití prvků muzikoterapie v edukačním procesu u žáků s mentálním postižením na základní škole speciální“ je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola popisuje charakteristiku osob s mentálním postižením, jednotlivé stupně, etiologii, psychologické zvláštnosti, možné kombinace s jiným typem postižení a v poslední řadě stručně nastíní možnosti vzdělávání. Druhá kapitola vymezuje …víceAbstract:
This thesis on theme "Using of elements in the music therapy as part of the educational process for students with intellectual Disabilities in the special elementary school" is divided into four chapters. The first chapter describes the characteristics of people with intellectual disabilities, by grade, etiology, psychological traits, possible combinations with other types¨ of disabilities and finally …víceKlíčová slova
Mentální postižení vzdělávání rámcový vzdělávací program pro obor vzdělávání základní škola speciální základní škola speciální muzikoterapie muzikoterapeut hudba speciálně pedagogická praxe Mental disability education educational program for the field of education special elementary school special school music therapy music therapist music special educational practice
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/emmkt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MALÁROVÁ, Tereza. \textit{Využití prvků muzikoterapie v edukačním procesu u žáků s mentálním postižením na základní škole speciální}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/vjaf11/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
STEPS - Skupinový terapeuticko-edukační program pro sourozence dětí s poruchami autistického spektra: Tvorba, implementace a evaluace programu
David Havelka -
Vzdělávací program pro přípravu občanů k sebeochraně a vzájemné pomoci při mimořádných událostech.
Radek Jandl -
Pilotní program Nevidím. Zážitkový program pro žáky II. stupně základních škol.
Hana Chmelková -
Zednářská estetika na liechtensteinské Lednici (animační program exkurze pro střední školy)
Dagmar Vránová -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Edukační program „Duševní hygiena pro seniory“
Markéta Píšová -
Worksheets for the 3rd part of the oral exam of the state Maturita exam in English for the field of Hotel and Tourist Industry at the Secondary School and Higher Professional School of Travel and Tourism and method of their preparation./Pracovní listy 3.části ústní zkoušky státní maturity z angličtiny pro obor Hotelnictví a turismus na SŠ a VOŠ cestovního ruchu a metodika jejich zpracování
Kateřina FILIPOVÁ -
Tvorba výukových materiálů pro oblast Člověk a příroda Rámcového vzdělávacího programu pro obor vzdělání základní škola speciální
Kateřina Skybová