Vnímání rizika obsaženého v programech kurzu KPLP 1 Lipnice účastníky kurzu – Otakar Klímek
Otakar Klímek
Bakalářská práce
Vnímání rizika obsaženého v programech kurzu KPLP 1 Lipnice účastníky kurzu
Risk perception contained in the programme of the course KPLP 1 Lipnice viewed by its participants
Anotace:
V naší práci máme v úmyslu nabídnout náhled do problematiky rizika obsaženého v kurzech pro studenty prvního ročníku katedry rekreologie FTK UP Olomouc na středisku v Lipnici nad Sázavou. Protože tato problematika vzhledem k nebývalé šíři spektra v těchto kurzech obsažených aktivit je ve své komplexnosti poměrně obtížně uchopitelná, vybrali jsme si pro naše zkoumání z programové mozaiky jediný fragment …víceAbstract:
In our work we intend to examine the problematics of risk incorporated in the Lipnice experiential learning course for the 1st year students of the Olomouc Faculty of Physical Culture's Department of Recreology. As this area is rather difficult to grasp in its complexity, we selected a single fragment from the extensive program mosaic - perception and interpretation of risk by the participants themselves …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2008
- Vedoucí: Luděk Šebek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Vnitřní život v cisterciáckých klášterech na území Čech a Moravy ve středověku a zážitková pedagogika
Zdeněk Chalupa -
Didaktika dějepisu a zážitková pedagogika pro 2. stupeň ZŠ na příkladech z historie Sobotecka
Jan Janatka -
Zážitková pedagogika v projektu Příprava občanů k obraně státu
Ondřej PETRÁK -
Experience and Reflection in Secondary School English Lessons
Anna Sítorová -
Zážitková pedagogika v sekundární drogové prevenci
Zuzana Vaňková -
Zážitková pedagogika ve výuce cizích jazyků na příkladu waldorfské školy
Jitka JŮDOVÁ -
Zážitková pedagogika ve výuce cizích jazyků na příkladu waldorfské školy
Jitka JŮDOVÁ -
Zážitková pedagogika jako forma přenosu znalostí a dovedností mezi generacemi v trampském hnutí
Petr Tománek