Analýza spotřebního chování zákazníků na trhu s bioprodukty – Táňa Staňková
Táňa Staňková
Bakalářská práce
Analýza spotřebního chování zákazníků na trhu s bioprodukty
Consumer Behaviour Analysis on the Bio Products Market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza spotřebního chování zákazníků na trhu s bioprodukty. Marketingový výzkum byl realizován metodou elektronického dotazování, celkem bylo dotazováno 150 respondentů v okrese Frýdek-Místek. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. První kapitola obsahuje úvod. Druhá kapitola je věnována teoretickým východiskům chování spotřebitele. Třetí kapitola obsahuje charakteristiku trhu …víceAbstract:
The aim of bachelor thesis is consumer behaviour analysis on the bio products market. The marketing research was realized by a electronic questioning, were asked a total of 150 respondents in the district Frýdek-Místek. The bachelor thesis is divided into seven chapters. The first chapter contains an introduction. The second chapter is devoted to the theoretical base consumer behaviour. The third chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/73160
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Tereza Navrátilová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Pohled veřejnosti na ekologické zemědělství, kvalitu bioproduktů a preference k jejich nákupu v jižních Čechách
Veronika Tázlerová -
Marketingová komunikace subjektů hospodařících v režimu ekologického zemědělství
Nikola Málková -
Sociální zemědělství jako nová forma podnikání
Hana Martincová -
Identifikace postojů zákazníků ke značce BIO - produkt ekologického zemědělství
Zuzana Pyšová -
Marketingový mix eko farmy Kunclův Mlýn
Sára Janatová -
Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím
Magdaléna SLUŠTÍKOVÁ -
Ekologické zemědělství v ČR
Petra Simajchlová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková