Analýza spotřebního chování zákazníků na trhu s bioprodukty – Táňa Staňková
Táňa Staňková
Bachelor's thesis
Analýza spotřebního chování zákazníků na trhu s bioprodukty
Consumer Behaviour Analysis on the Bio Products Market
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza spotřebního chování zákazníků na trhu s bioprodukty. Marketingový výzkum byl realizován metodou elektronického dotazování, celkem bylo dotazováno 150 respondentů v okrese Frýdek-Místek. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. První kapitola obsahuje úvod. Druhá kapitola je věnována teoretickým východiskům chování spotřebitele. Třetí kapitola obsahuje charakteristiku trhu …moreAbstract:
The aim of bachelor thesis is consumer behaviour analysis on the bio products market. The marketing research was realized by a electronic questioning, were asked a total of 150 respondents in the district Frýdek-Místek. The bachelor thesis is divided into seven chapters. The first chapter contains an introduction. The second chapter is devoted to the theoretical base consumer behaviour. The third chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2009
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/73160
Thesis defence
- Supervisor: Petra Krbová
- Reader: Tereza Navrátilová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STAŇKOVÁ, Táňa. \textit{Analýza spotřebního chování zákazníků na trhu s bioprodukty}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2009. Available from: https://theses.cz/id/vjuq7i/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Pohled veřejnosti na ekologické zemědělství, kvalitu bioproduktů a preference k jejich nákupu v jižních Čechách
Veronika Tázlerová -
Marketingová komunikace subjektů hospodařících v režimu ekologického zemědělství
Nikola Málková -
Sociální zemědělství jako nová forma podnikání
Hana Martincová -
Identifikace postojů zákazníků ke značce BIO - produkt ekologického zemědělství
Zuzana Pyšová -
Marketingový mix eko farmy Kunclův Mlýn
Sára Janatová -
Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím
Magdaléna SLUŠTÍKOVÁ -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková