Valérie Nadrchalová

Bachelor's thesis

Event Marketing a jeho využití v praxi

Event Marketing and Its Application in Practice
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá jedním z nových nástrojů marketingové komunikace: event marketingem, jehož význam v současné době nejen v zahraničí, ale i v České republice roste. Cílem této práce je seznámit čtenáře s pojmem event marketing a charakterizovat jeho využití. V první části práce se věnuji teoretickému úvodu do problematiky event marketingu. Její hlavní náplň tvoří definice event marketingu …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with one of the new tool of marketing communication: event marketing, whose importance is currently growing not only abroad but also in the Czech Republic. The aim of the thesis is to introduce the concept of event marketing and characterize its usage. The first part is devoted to theoretical introduction of the topic event marketing. Its main focus is on a definition of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2016
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Milan Postler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49932

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod