Valérie Nadrchalová

Bakalářská práce

Event Marketing a jeho využití v praxi

Event Marketing and Its Application in Practice
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá jedním z nových nástrojů marketingové komunikace: event marketingem, jehož význam v současné době nejen v zahraničí, ale i v České republice roste. Cílem této práce je seznámit čtenáře s pojmem event marketing a charakterizovat jeho využití. V první části práce se věnuji teoretickému úvodu do problematiky event marketingu. Její hlavní náplň tvoří definice event marketingu …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with one of the new tool of marketing communication: event marketing, whose importance is currently growing not only abroad but also in the Czech Republic. The aim of the thesis is to introduce the concept of event marketing and characterize its usage. The first part is devoted to theoretical introduction of the topic event marketing. Its main focus is on a definition of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49932

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod