Ing. Zuzana Radočáková

Bakalářská práce

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy

The utilization of the marketing for increasing of competitiveness of company
Abstract:
The bachelor thesis is focused on marketing analysis of the STUDENT AGENCY travel agency and a subsequent proposal of arrangements that will increase its competitiveness on the market. The theoretical part is focused on competition, competitiveness, marketing, tourism marketing and marketing tools and analysis. The practical part then examines the business activity of the enterprise, its position on …více
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na marketingovú analýzu cestovnej agentúry STUDENT AGENCY a následné spracovanie návrhov opatrení, ktoré povedú k zvýšeniu jej konkurencieschopnosti na trhu. Teoretická časť práce je venovaná konkurencii, konkurencieschopnosti, marketingu, marketingu v cestovnom ruchu a marketingovým nástrojom a analýzam. V praktickej časti je skúmaná podnikateľská činnosť podniku, jej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting