Dopady zavedení EDI ve firmě Lindab – Bc. Vladimír Marvan
Bc. Vladimír Marvan
Bakalářská práce
Dopady zavedení EDI ve firmě Lindab
Impacts of implementation EDI in company Lindab
Anotace:
Tato práce je zaměřena na problematiku zavádění EDI ve firmě Lindab. V teoretické části je vymezena historie, základní prvky EDI a ekonomický pohled na zavedení. V praktické části se práce zaměřuje na analýzu současného stavu ve firmě Lindab. V závěru na základě zjištěných skutečností je navržen soubor možných řešení, opatření a doporučení pro zlepšení současného stavu ve firmě.Abstract:
The thesis deals with issue of implementation EDI in company Lindab. In the theoretical part of work, history, basic fragments of EDI and economical view are defined. The practical part of work is focused on analysis of current situation in company Lindab. Finally, based on established facts, there are proposal of possible solutions, measures and recommendations for improving the current situation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Petra Bártová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Marvan, Vladimír. Dopady zavedení EDI ve firmě Lindab. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza společnosti VAN GILLERN s.r.o.
Marco Hahn -
De beoordeling van het potentieel van toerisme in de Heuvels van Žďár en de Westhoek
Eva NĚMCOVÁ -
Strategická analýza společnosti ABC
Van Anh Bui -
Analýza konkurence vybrané společnosti
Van Duy Mai -
Konkurence - teorie vs. praxe
Van Linh Vu -
Marketingová strategie nově vznikajícího food trucku
Van Anh Do -
Posouzení marketingové strategie ve vybrané firmě
Van Anh LEOVÁ -
Productie van fietsen in Tsjechië met speciale aandacht voor het Nederlandse bedrijf Bike Fun International
Aneta BITTNEROVÁ