Žák se specifickou poruchou učení v konfrontaci s nabídkou fontů písma – Bc. Tereza PŘIBYLOVÁ
Bc. Tereza PŘIBYLOVÁ
Master's thesis
Žák se specifickou poruchou učení v konfrontaci s nabídkou fontů písma
A pupil with a specific learning disability in confrontation with the font offer
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je posouzení míry rozeznávání méně obvyklých fontů písma u žáků se specifickou poruchou učení a žáků intaktních. Teoretická východiska diplomové práce se orientují na etiologii, klasifikaci a projevy specifických poruch učení a dále na fonty písma a osvojování procesu čtení. Empirická část diplomové práce je zaměřena na kvantitativní design uskutečněný pomocí nestandardizovaného …moreAbstract:
The main aim of the thesis is to assess the degree of the recognition of less common fonts by pupils with specific learning disabilities and intact pupils. The theoretical background of the thesis is focused on etiology, classification and manifestations of specific learning disabilities and futher on fonts and learning of reading process. The empirical part of the thesis is focused on the quantitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŘIBYLOVÁ, Tereza. \textit{Žák se specifickou poruchou učení v konfrontaci s nabídkou fontů písma}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/vkdhno/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PŘIBYLOVÁ, Tereza. Žák se specifickou poruchou učení v konfrontaci s nabídkou fontů písma. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education - counseling
Theses on a related topic
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Žák se specifickou poruchou učení na druhém stupni běžné základní školy se zaměřením na dyslexii
Žaneta Exnerová -
Motivace k učení u středoškoláků - se zaměřením na žáky se specifickou poruchou učení (SPU)
Marta Devátá -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights