Internetový marketing jako efektivní nástroj podpory prodeje průmyslového podniku – Brigita Silberová
Brigita Silberová
Bakalářská práce
Internetový marketing jako efektivní nástroj podpory prodeje průmyslového podniku
Internet Marketing as Effective Tool for Promoting Sale of Industrial Company
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o nástrojích internetového marketingu, které mají za úkol podporovat prodej produktů a služeb průmyslového podniku. Cílem této práce je vymezit správnou kombinaci internetových marketingových nástrojů, které by efektivně napomohly zvýšit prodej produktů společnosti STEELCOM CZ a.s. Práce je rozdělena na dvě části a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with internet marketing tools, which are designed to promote the sale of products and services of industrial company. The aim of this work is to define the right mix of online marketing tools to effectively increase sales of the company's products STEELCOM CZ a.s. The thesis is divided into two parts: a theoretical part and a practical part. The theoretical part is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/99287
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: Milan Stoch
- Oponent: Jan Stoklasa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SILBEROVÁ, Brigita. \textit{Internetový marketing jako efektivní nástroj podpory prodeje průmyslového podniku}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/vkh08q/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Možnosti využívání Google Analytics v marketingu malé firmy
Pavlína Krutská -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využití nástroje Google Analytics k vyhodnocení návratnosti investic do marketingových kampaní
Martin Kvapil -
Možnosti využití nástrojů Google Analytics
Petr JANŮ -
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Kuchař Kuchař -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov