Genderové stereotypy v pedagogické komunikaci v mateřské škole – Bc. Lucie Doležalová
Bc. Lucie Doležalová
Master's thesis
Genderové stereotypy v pedagogické komunikaci v mateřské škole
Gender stereotypes in pedagogic communication at nursery school
Anotácia:
Magisterská diplomová práce se zabývá genderovými stereotypy, jejich podobou a výskytem v pedagogické komunikaci učitelek v mateřské škole. Práce je rozdělena do dvou základních částí. První, teoretická, se zaměřuje na přiblížení předškolního vzdělávání, kde je kladen důraz zvláště na objasnění významu skrytého kurikula ve vzdělávání. Velký prostor je dále věnován genderu, maskulinitě, feminitě a dalším …viacAbstract:
The diploma thesis deals with gender stereotypes, their form and appearance in pedagogic communication of teachers at nursery school. The diploma thesis is divided into two main parts. The first, theoretical part focuses on characteristics of nursery school education and puts emphasis especially on clarification of the meaning of hidden curriculum. A big part is devoted to gender, masculinity, feminity …viacKľúčové slová
Kurikulum skryté kurikulum maskulinita feminita genderové stereotypy genderová socializace genderová identita pedagogické komunikace předškolní výchova a vzdělávání mateřská škola Curriculum hidden curriculum masculinity feminity gender stereotypes gender socialization gender identity pedagogic communication pre-school education nursery school
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mja01/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedúci: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Education / Social Education and Counselling
Práce na příbuzné téma
-
Moravští Novokřtěnci – Hutterité, jejich životní styl , výchova a vzdělávání v minulosti a v současnosti.
Jan Gregr -
Využití dětské literatury ve výchově a vzdělávání předškolní mládeže a aplikace vybraných literárních textů na estetickovýchovné aktivity
Kristýna Kulpová -
Edukativní možnosti pomůcek vyrobených z odpadních a přírodních materiálů v enviromentální výchově a vzdělávání předškolních dětí
Sabina Autratová -
Folklor na Vizovicku a jeho využití v předškolním vzdělávání a výchově
Jarmila Šimková -
Alergie u dětí předškolního věku a její projevy při výchově a vzdělávání
Ludmila Hotařová -
Taneční a pohybová výchova a její využití v předškolním vzdělávání
Denisa Konečná -
Shody a rozdíly předškolního vzdělávání v České republice a v Anglii
Ladislava ŠPALKOVÁ -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA