Bc. Kristýna Pešíková

Master's thesis

Adaptace marketingového mixu pro vybranou zemi

Abstract:
Diplomová práce analyzuje marketingový mix v konkrétním podniku pro vybraný zahraniční trh. Je zkoumáno povědomí o značce Budějovický Budvar a hodnocení produktů této značky mezi australskými respondenty. Budějovický Budvar je v Austrálii hodnocen vcelku pozitivně. I tak je zde velký prostor pro zlepšení, a to nejen ze strany promování této značky, ale například též rozšíření portfolia exportovaných …more
Abstract:
The diploma thesis analyses the marketing mix in a specific company for a selected foreign market. The work examined the awareness of the Budějovický Budvar and the evaluation of the brand’s products among Australian respondents. Budějovický Budvar is rated quite positively in Australia. Even so, there is lot of room for improvement, not only in terms of promoting this brand but also, for example, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jakub Hořický

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích