Adaptace marketingového mixu pro vybranou zemi – Bc. Kristýna Pešíková
Bc. Kristýna Pešíková
Diplomová práce
Adaptace marketingového mixu pro vybranou zemi
Anotace:
Diplomová práce analyzuje marketingový mix v konkrétním podniku pro vybraný zahraniční trh. Je zkoumáno povědomí o značce Budějovický Budvar a hodnocení produktů této značky mezi australskými respondenty. Budějovický Budvar je v Austrálii hodnocen vcelku pozitivně. I tak je zde velký prostor pro zlepšení, a to nejen ze strany promování této značky, ale například též rozšíření portfolia exportovaných …víceAbstract:
The diploma thesis analyses the marketing mix in a specific company for a selected foreign market. The work examined the awareness of the Budějovický Budvar and the evaluation of the brand’s products among Australian respondents. Budějovický Budvar is rated quite positively in Australia. Even so, there is lot of room for improvement, not only in terms of promoting this brand but also, for example, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/i8x98/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jakub Hořický
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová