Bc. Kristýna Pešíková

Diplomová práce

Adaptace marketingového mixu pro vybranou zemi

Anotace:
Diplomová práce analyzuje marketingový mix v konkrétním podniku pro vybraný zahraniční trh. Je zkoumáno povědomí o značce Budějovický Budvar a hodnocení produktů této značky mezi australskými respondenty. Budějovický Budvar je v Austrálii hodnocen vcelku pozitivně. I tak je zde velký prostor pro zlepšení, a to nejen ze strany promování této značky, ale například též rozšíření portfolia exportovaných …více
Abstract:
The diploma thesis analyses the marketing mix in a specific company for a selected foreign market. The work examined the awareness of the Budějovický Budvar and the evaluation of the brand’s products among Australian respondents. Budějovický Budvar is rated quite positively in Australia. Even so, there is lot of room for improvement, not only in terms of promoting this brand but also, for example, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jakub Hořický

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika