Markéta Dušáková

Diplomová práce

Marketingový význam body image u generace Y

Marketing significance of body image for generation Y
Anotace:
Diplomová práce se zabývá významem body image v marketingu pro generaci Y. Hlavním cílem práce je zjistit, zda a jakou roli hraje body image v marketingu zaměřeném na generaci Y. Dílčími cíli je identifikovat význam body image pro tuto cílovou skupinu a určit rozdíl ve vztahu k body image mezi jednotlivými příslušníky této generace. Dále je dílčím cílem analyzovat využití a podoby body image v reklamních …více
Abstract:
Master thesis seeks for determination of marketing significance of body image for generation Y. Primary target is to identify if and what part plays body image in marketing, oriented to generation Y. Secondary target is to identify significance of body image for this target group and determine a difference in relationship of body image between members of this generation. Next secondary aim is to analyze …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77211