Marketingový význam body image u generace Y – Markéta Dušáková
Markéta Dušáková
Diplomová práce
Marketingový význam body image u generace Y
Marketing significance of body image for generation Y
Anotace:
Diplomová práce se zabývá významem body image v marketingu pro generaci Y. Hlavním cílem práce je zjistit, zda a jakou roli hraje body image v marketingu zaměřeném na generaci Y. Dílčími cíli je identifikovat význam body image pro tuto cílovou skupinu a určit rozdíl ve vztahu k body image mezi jednotlivými příslušníky této generace. Dále je dílčím cílem analyzovat využití a podoby body image v reklamních …víceAbstract:
Master thesis seeks for determination of marketing significance of body image for generation Y. Primary target is to identify if and what part plays body image in marketing, oriented to generation Y. Secondary target is to identify significance of body image for this target group and determine a difference in relationship of body image between members of this generation. Next secondary aim is to analyze …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77211
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77211
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Gender differences in online conversation topics and self-disclosure: Content analysis of Czech adolescents’ instant messaging conversations
Jana Blahošová -
NATO and Cyber: Content Analysis of Alliance’s Strategic Concepts and Summit Declarations
Michaela Prucková -
The foreign-policy content of selected State of the Union addresses: a discourse analysis
Jan Doškář -
Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context
Aneta Teichmannová -
Values and value orientations: A comparative study of Generation X and Generation Y in Russia and the Czech Republic
Valeriya Kuzmich -
Analysis of Consumer Behaviour of Generation Y on the Smartphone Market
Veronika Breuerová -
Generation Y: An Analysis of Their Language and Other Characteristics
Jana BOBEKOVÁ