Využití direct marketingu a jeho implementace do marketingového mixu – Bc. Martin Bílek
Bc. Martin Bílek
Diplomová práce
Využití direct marketingu a jeho implementace do marketingového mixu
The use of direct marketing and its implementation in the marketing mix
Anotace:
Tato diplomová práce řeší využití direct marketingu a jeho propojení s marketingovým mixem. Obsahem teoretické části je popis direct marketingu a potvrzení propojení mezi direct marketingem a jednotlivými složkami marketingového mixu. Cílem praktické části je nejdříve analýza e-mailingových aktivit společnosti Microsoft na základě veřejně dostupných zdrojů. Poté je analyzován e-mailingový proces společnosti …víceAbstract:
This diploma thesis addresses the use of direct marketing and its connection with the marketing mix. The content of the theoretical part describes direct marketing and confirms the link between direct marketing and the individual components of the marketing mix. The aim of the practical part is first to analyze Microsoft's e-mail activities based on publicly available resources. Then the Wunderman …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yccvk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2017
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Role Direct Marketingu v IMC podniku s návrhem konkrétní kampaně
Simona Ladislavová -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova -
Marketingový mix
Anna Karetnikova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Veronika Hradecká -
Marketingový komunikační mix produktu SNICKERS
Valeriya Kuchuk -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček -
Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
Radka Nečasová