Bc. Martin Bílek

Master's thesis

Využití direct marketingu a jeho implementace do marketingového mixu

The use of direct marketing and its implementation in the marketing mix
Abstract:
Tato diplomová práce řeší využití direct marketingu a jeho propojení s marketingovým mixem. Obsahem teoretické části je popis direct marketingu a potvrzení propojení mezi direct marketingem a jednotlivými složkami marketingového mixu. Cílem praktické části je nejdříve analýza e-mailingových aktivit společnosti Microsoft na základě veřejně dostupných zdrojů. Poté je analyzován e-mailingový proces společnosti …more
Abstract:
This diploma thesis addresses the use of direct marketing and its connection with the marketing mix. The content of the theoretical part describes direct marketing and confirms the link between direct marketing and the individual components of the marketing mix. The aim of the practical part is first to analyze Microsoft's e-mail activities based on publicly available resources. Then the Wunderman …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 7. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 8. 2017
  • Supervisor: PhDr. Petr Váňa
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication