Využití direct marketingu a jeho implementace do marketingového mixu – Bc. Martin Bílek
Bc. Martin Bílek
Master's thesis
Využití direct marketingu a jeho implementace do marketingového mixu
The use of direct marketing and its implementation in the marketing mix
Abstract:
Tato diplomová práce řeší využití direct marketingu a jeho propojení s marketingovým mixem. Obsahem teoretické části je popis direct marketingu a potvrzení propojení mezi direct marketingem a jednotlivými složkami marketingového mixu. Cílem praktické části je nejdříve analýza e-mailingových aktivit společnosti Microsoft na základě veřejně dostupných zdrojů. Poté je analyzován e-mailingový proces společnosti …moreAbstract:
This diploma thesis addresses the use of direct marketing and its connection with the marketing mix. The content of the theoretical part describes direct marketing and confirms the link between direct marketing and the individual components of the marketing mix. The aim of the practical part is first to analyze Microsoft's e-mail activities based on publicly available resources. Then the Wunderman …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 7. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yccvk/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2017
- Supervisor: PhDr. Petr Váňa
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Role Direct Marketingu v IMC podniku s návrhem konkrétní kampaně
Simona Ladislavová -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova -
Marketingový mix
Anna Karetnikova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Veronika Hradecká -
Marketingový komunikační mix produktu SNICKERS
Valeriya Kuchuk -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček -
Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
Radka Nečasová