Online marketingová strategie vybraného podniku – Bc. Eliška Konečná
Bc. Eliška Konečná
Diplomová práce
Online marketingová strategie vybraného podniku
Online Marketing Strategy of a Given Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem online marketingové strategie pro podnik prodávající cyklistické vybavení. V rámci teoretické části jsou definovány základní pojmy a nástroje online marketingu a je představen SOSTAC model, který je v praktické části následován při navržení strategie. V prvním kroku je zpracována situační analýza, na základě které jsou stanoveny cíle. Následně jsou představeny …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to propose an online marketing strategy for a small company selling bicycle equipment. In the theoretical part, basic terms and tools of online marketing are defined and a SOSTAC framework is introduced. This framework is followed also in the practical part where the situation analysis is conducted and based on its results the goals are set. As a next step the strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/van2g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu