Online marketingová strategie vybraného podniku – Bc. Eliška Konečná
Bc. Eliška Konečná
Master's thesis
Online marketingová strategie vybraného podniku
Online Marketing Strategy of a Given Company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem online marketingové strategie pro podnik prodávající cyklistické vybavení. V rámci teoretické části jsou definovány základní pojmy a nástroje online marketingu a je představen SOSTAC model, který je v praktické části následován při navržení strategie. V prvním kroku je zpracována situační analýza, na základě které jsou stanoveny cíle. Následně jsou představeny …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to propose an online marketing strategy for a small company selling bicycle equipment. In the theoretical part, basic terms and tools of online marketing are defined and a SOSTAC framework is introduced. This framework is followed also in the practical part where the situation analysis is conducted and based on its results the goals are set. As a next step the strategies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/van2g/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu