Bc. Eliška Konečná

Master's thesis

Online marketingová strategie vybraného podniku

Online Marketing Strategy of a Given Company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem online marketingové strategie pro podnik prodávající cyklistické vybavení. V rámci teoretické části jsou definovány základní pojmy a nástroje online marketingu a je představen SOSTAC model, který je v praktické části následován při navržení strategie. V prvním kroku je zpracována situační analýza, na základě které jsou stanoveny cíle. Následně jsou představeny …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to propose an online marketing strategy for a small company selling bicycle equipment. In the theoretical part, basic terms and tools of online marketing are defined and a SOSTAC framework is introduced. This framework is followed also in the practical part where the situation analysis is conducted and based on its results the goals are set. As a next step the strategies …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta