Evaluace komunikace vybraných značek v sociálních médiích – Bc. Jana REIFOVÁ
Bc. Jana REIFOVÁ
Master's thesis
Evaluace komunikace vybraných značek v sociálních médiích
Evaluation of communication of selected brands in social media
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na evaluaci komunikace vybraných českých kosmetických značek v sociálních médiích. Toto téma bylo zvoleno z důvodu, že sociální média se v posledních letech stala velmi využívaným komunikačním nástrojem a lidé tráví na internetu stále více času. Společnosti se tak snaží působit na zákazníka nejen v reálném světě, ale i v tom virtuálním. V dnešní době je komunikace firem …viacAbstract:
The master's thesis is focused on the evaluation of the communication of selected Czech cosmetic brands in social media. Social media have become a widely used communication tool in recent years and people are spending more and more time on the Internet. Companies try to influence the customer not only in the real world, but also in the virtual one. Today, corporate communication in social media is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REIFOVÁ, Jana. Evaluace komunikace vybraných značek v sociálních médiích. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Dominika Morawiecová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace vinařské akce Putování po dobšických sklepech
Michaela Čermáková