Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z – Barbora Válková
Barbora Válková
Bakalářská práce
Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z
Influence of Marketing Tools on College Choice for Generation Z
Anotace:
Práce se zabývá vlivem marketingových nástrojů na volbu vysokých škol u zástupců generace Z. Teoretická část se věnuje segmentaci generací, marketingovým strategiím vysokých škol v ČR a marketingovým komunikacím využívajících se k zacílení na generaci Z. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum dotazníkovým šetřením a kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů se zástupci generace Z.Abstract:
This bachelor thesis is studying the influence of marketing tools on college choice for generation Z. The theoretical part deals with the segmentation of generations, marketing strategies of universities in the Czech Republic and marketing communication used to target the Z generation. The practical part contains quantitative research by questionnaire surveys and qualitative research in the form of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Válková, Barbora. Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšeníkonkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o.
Lenka Neuwirthová -
Marketingová komunikační strategie značky Volba spotřebitelů
Tereza Štorchová -
Nová náboženská hnutí z perspektivy soudobé marketingové komunikace
Marek Adamík -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Petra Ritschelová -
Marketingová komunikace ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky 2013
Jan Horálek -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Lucie Prokopová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová