Ing. Kateřina Volšičková

Master's thesis

Návrh strategie pro získávání korporátních klientů pro vybraný hotel

Suggestion of strategy for acquiring corporate customers for the selected hotel
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou současné stávající spolupráce vybraného hotelu - Clarion Congress Hotel Prague s korporátními klienty. Na základě analýzy stávající situace hotelu se bude zabývat návrhem nové strategie, díky které by hotel mohl získat nové korporátní klienty. První část diplomové práce je věnována samotné definici marketingu, obchodnímu a marketingovému oddělení a jeho pracovníkům …more
Abstract:
This dissertation analyzes the current existing cooperation of Clarion Congress Hotel Prague with corporate clients. Based on the analysis of the current situation this thesis will be focused on possible strategies which could help the hotel to gain new corporate clients. The first theoretical part contains definition of marketing, trading and marketing department and its workers, issues of strategic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Martina Sochůrková
  • Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze