Návrh strategie pro získávání korporátních klientů pro vybraný hotel – Ing. Kateřina Volšičková
Ing. Kateřina Volšičková
Master's thesis
Návrh strategie pro získávání korporátních klientů pro vybraný hotel
Suggestion of strategy for acquiring corporate customers for the selected hotel
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou současné stávající spolupráce vybraného hotelu - Clarion Congress Hotel Prague s korporátními klienty. Na základě analýzy stávající situace hotelu se bude zabývat návrhem nové strategie, díky které by hotel mohl získat nové korporátní klienty. První část diplomové práce je věnována samotné definici marketingu, obchodnímu a marketingovému oddělení a jeho pracovníkům …moreAbstract:
This dissertation analyzes the current existing cooperation of Clarion Congress Hotel Prague with corporate clients. Based on the analysis of the current situation this thesis will be focused on possible strategies which could help the hotel to gain new corporate clients. The first theoretical part contains definition of marketing, trading and marketing department and its workers, issues of strategic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/7016/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Martina Sochůrková
- Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Optimalizace výrobních a marketingově obchodních aktivit u vybraného podnikatelského subjektu
David Mikolda -
Obchodní a marketingové činnosti v konkrétním podniku
Karolína Kovářová -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Návrh marketingové a obchodní strategie firmy DELONG INSTRUMENTS, a. s.
Monika Štěpánová -
Obsah a význam sociální dimenze situační analýzy marketingové akce
Jekatěrina Zajacová