Stezka se čtenářským zaměřením v okolí Boleveckých rybníků – Tereza TIPPLOVÁ
Tereza TIPPLOVÁ
Master's thesis
Stezka se čtenářským zaměřením v okolí Boleveckých rybníků
Reader´s Path around ponds in Pilsen - Bolevec
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá návrhem stezky se čtenářským zaměřením v okolí Boleveckých rybníků. V teoretické části jsou definovány pojmy gramotnost, funkční gramotnost a čtenářská gramotnost. Čtenářská gramotnost je dále zkoumána z několika hledisek a následně zařazena do rámcově vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. V praktické části se nachází zhotovený návrh naučné stezky. Vytvořený materiál …viacAbstract:
The diploma thesis deals with design of reader-oriented trail in the vicinity of the Bolevec ponds. In the theoretical part, the terms literacy, functional literacy and reading literacy are defined. Reading literacy is further examined from several points of view and subsequently included in the framework educational plan for basis education. In the practical part, there is a completed design of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Růžena Písková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TIPPLOVÁ, Tereza. Stezka se čtenářským zaměřením v okolí Boleveckých rybníků. Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost a práce učitele základní školy
Kateřina LAKOMÁ