Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy – Bc. Ivana Hrochová
Bc. Ivana Hrochová
Master's thesis
Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy
The development of phonetic-phonological linguistic levels common in children kindergarten
Abstract:
Diplomová práce „Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy“ pojednává o komunikaci a komunikační schopnosti hlavně z foneticko-fonologické jazykové roviny. Základní pojem je tedy komunikace. Díky řeči se vyvíjí jazyk, prostřednictvím jazyka vzniká komunikace a komunikační proces. Může dojít také k narušené komunikační schopnosti, které se práce také věnuje. V práci jsou …moreAbstract:
Annotation of Diploma thesis „The development of phonetic-phonologic linguistic level of children in common kindergarten " focuses on communication a communication abilities predominantly from phonetic-phonological linguistic level. The main concept of this thesis is communication. All language levels are described. In the thesis are described all linguistic levels and in the next chapter is closely …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hocta/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2015
- Supervisor: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
- Reader: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Foneticko-fonologická jazyková rovina žáků prvních tříd běžných základních škol z pohledu třídních učitelů
Petra Srbová -
Foneticko-fonologická jazyková rovina u dětí v běžné mateřské škole a její rozvoj
Hana Nováková -
Foneticko-fonologická jazyková rovina žáků prvních tříd běžných základních škol z pohledu třídních učitelů
Petra Srbová -
Foneticko-fonologická jazyková rovina u žáků prvních tříd základní školy.
Michaela STRAKOVÁ -
Rozvoj foneticko-fonologické roviny u dětí mladšího školního věku se sluchovým postižením
Lucie Potužáková -
Souvislosti narušení komunikační schopnosti žáků ve foneticko-fonologické jazykové rovině a hyperkinetické poruchy u žáků prvních ročníků základní školy.
Monika SVOBODOVÁ FRIŠOVÁ -
Rozvoj foneticko-fonologické roviny u dětí s narušenou komunikační schopností
Lucie Špičáková -
Foneticko-fonologická kompetence u žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce anglického jazyka
Adéla Vaňková