Teoretická část: Podoba současné kinematografie vzhledem ke změně diváckého vnímání Praktická část: krátkometrážní film, min. 10 minut, produkce – Věra MEZULÁNÍKOVÁ
Věra MEZULÁNÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Teoretická část: Podoba současné kinematografie vzhledem ke změně diváckého vnímání Praktická část: krátkometrážní film, min. 10 minut, produkce
Theoretical Part: Form of Contemporary Cinema in Relation to Audience´s Change of Perception Practical Part: Short film, min. 10 minutes, production
Abstract:
V teoretické bakalářské práci na téma "Podoba současné kinematografie vzhledem ke změně diváckého vnímání" se zabývám různými vnějšími vlivy, které formují současného filmového diváka. Poukazuji nejen na problematiku lidského vnímání obecně, jakožto výsledku zrychlené a přehlcené doby, ve které se nyní nacházíme, ale i na pozměněnou možnost a schopnost diváků vnímat filmová díla.Abstract:
In bachelor's thesis called ?Form of Contemporary Cinema in Relation to Audience´s Change of Perception? I examine various outer influences that form contemporary film audience. I accentuate not only the problems of human perception as a result of today's fast and overloaded time, but also an altered ability of the audience to perceive and interpret the movies.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2012
Accessible from:: 15. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MEZULÁNÍKOVÁ, Věra. \textit{Teoretická část: Podoba současné kinematografie vzhledem ke změně diváckého vnímání Praktická část: krátkometrážní film, min. 10 minut, produkce}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/vm5xv0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MEZULÁNÍKOVÁ, Věra. Teoretická část: Podoba současné kinematografie vzhledem ke změně diváckého vnímání Praktická část: krátkometrážní film, min. 10 minut, produkce. Zlín, 2012. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Film Production
Theses on a related topic
-
Systém podpory české kinematografie
Alena Stibralová -
Vývoj obrazové dramaturgie jihokorejské kinematografie na filmech zabývajících se vztahy mezi Jižní a Severní Koreou od 90. let do současnosti
Lucie Marková -
Analýza vnímání product placementu diváky v české filmové tvorbě
Štěpánka Pavlíková -
Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo
Alena Gabrielová -
Filmový merchandising českých filmů na domácím trhu
Natálie Kačeňáková -
Saskatchewan (and) Film: Place-image and Identity in Saskatchewan Feature Film
Martin Ondryáš -
Between the Novel and Film: A Comparative Analysis of F. Scott Fitzgerald's The Great Gatsby and its two Film Adaptations
Martina Žeňuchová -
Film Tourism in EU and the influence of a Film on Destination Image
Vira Savenko