Marketing amatérských divadel na Frenštátsku a okolí – Bc. Linda Blažková
Bc. Linda Blažková
Master's thesis
Marketing amatérských divadel na Frenštátsku a okolí
Marketing of amateur theaters in Frenštát and its surrounding
Abstract:
Cílem diplomové práce Marketing amatérských divadel je zmapovat a zhodnotit marketing amatérských divadel na Frenštátsku a okolí, konkrétně amatérského divadelního spolku Waterloo a Divadelního soubor Divadlo pod Věží, a poté doporučit jeho změny a zlepšení. První část je teoretická, založena na studiu odborné, převážně marketingové literatury, druhá část pak vyhodnocuje průzkum mezi diváky týkající …moreAbstract:
The purpose of the thesis Marketing of amateur theaters is to monitor and evaluate marketing of amateur theaters in Frenštát and its surroundings, specifically amateur theater group Waterloo and the theater group Divadlo pod Věží, and to recommend its changes and improvements. The first part is theoretical and it is based on the study of professional, mainly marketing literature. The second part evaluates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jks07/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2017
- Supervisor: Mgr. David Balarin
- Reader: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích
Pavlína Liscová -
Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi
Jan Turek -
Využití laterálního marketingu v kulturním sektoru
Karoline Wunschová -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Propagácia a marketing kultúrnych akcií v Košiciach
Laura Palková -
Personální marketing amatérského divadla
Lenka Hejduková