Bc. Katka Dyszkiewiczová

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingového mixu společnosti STaRS Karviná, s.r.o. a vytvoření návrhů pro zlepšení. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou část, která je obsažena v první kapitole, a na část praktickou, která je tvořena následujícími třemi kapitolami. První kapitola se zabývá teoretickými východisky dané problematiky a popsáním všech sedmi prvků rozšířeného marketingového …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing mix of STaRS Karviná, s.r.o. and to create proposals for improvement. The bachelor thesis is divided into the theoretical part, which is contained in the first chapter, and the practical part, which consists of the following three chapters. The first chapter deals with the theoretical basis of the issue and the description of all seven elements …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2021
  • Supervisor: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné