Bc. Katka Dyszkiewiczová

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingového mixu společnosti STaRS Karviná, s.r.o. a vytvoření návrhů pro zlepšení. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou část, která je obsažena v první kapitole, a na část praktickou, která je tvořena následujícími třemi kapitolami. První kapitola se zabývá teoretickými východisky dané problematiky a popsáním všech sedmi prvků rozšířeného marketingového …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing mix of STaRS Karviná, s.r.o. and to create proposals for improvement. The bachelor thesis is divided into the theoretical part, which is contained in the first chapter, and the practical part, which consists of the following three chapters. The first chapter deals with the theoretical basis of the issue and the description of all seven elements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/raa8l/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
  • Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management