Petra Vlková

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace firmy Student Agency, s.r.o.

Analýza marketingové komunikace firmy Student Agency, s.r.o.
Anotace:
Tato práce pojednává o komunikační strategii firmy STUDENT AGENCY, s. r. o. Cílem práce je analyzovat a popsat podstatu, možnosti a cíle marketingové komunikace firmy, dekomponovat komunikační mix a stanovit možnosti jeho optimalizace. Teoretická část práce pojednává obecně o nástrojích marketingu, mezi které patří i propagace (marketingová komunikace) a následně rozvíjí možnosti, které přímo marketingová …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the communication strategy of STUDENT AGENCY Company. The main aim is to analyze and describe all the principles, possibilities and targets of marketing communication, as well as show how the communication mix can be set and optimized. The theoretical part of the paper shows basic instruments of marketing known as 4P, one of which is promotion (as well known as marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2011
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Jan Pavlů

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23655