Problematika levorukosti/leváctví ve výuce prvopočátečního psaní – Martina Vinšová
Martina Vinšová
Diplomová práce
Problematika levorukosti/leváctví ve výuce prvopočátečního psaní
Issue of left-hand writers in early teaching of writing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou levorukosti ve výuce psaní na 1. stupni základní školy. Hlavními cíli jsou zmapování znalosti učitelů o novodobé metodice psaní levou rukou s následným návrhem, co můžeme v dané oblasti výuce prvopočátečního psaní zlepšit. Záměr doplňuje cíl představit novodobou metodiku magistra Vodičky.Teoretická část se zaměřuje na historický kontext výuky prvopočátečního …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7053
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2022
- Vedoucí: Mgr. Iva Košek Bartošová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kateřina Josefová Víšková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 5. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The role of a teaching assistant in a primary school classroom
Romana Halíková -
Use of Teaching Aids in Teaching to Primary School Learners with Dyslexia
Pavla Nešpor Bellisová -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
Pronunciation of non-existent or different phonemes of Czech teachers teaching English at primary school and their influence on pupils pronunciation
Dominika Kopecká -
Continuity in teaching English to children from an English kindergarten transitioning into a primary school
Kristina Psotová -
Teaching writing to primary school learners
Martina Kovaříková -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Quantitative Methods in Error Analysis on the Example of Errors in Academic Writing by Czech Advanced Learners of English
Irina Matusevich
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
25. 5. 2022
Kohout, J.
25. 5. 2022