Integrace žáka s lehkým mentálním postižením a s ADHD do běžné základní školy – Bc. Monika Dovrtělová
Bc. Monika Dovrtělová
Bakalářská práce
Integrace žáka s lehkým mentálním postižením a s ADHD do běžné základní školy
Integration of a slightly mentally disabled pupil suffering from ADHD to a regular primary school
Anotace:
Tématem bakalářské práce je integrace žáka s lehkým mentálním postižením a s ADHD do základní školy běžného typu. Teoretická část se zabývá terminologii, klasifikaci, etiologii a charakteristikou dětí s lehkým mentálním postižením a ADHD. Dále se zaměřuji na legislativu a charakteristiku služeb, plánů a asistentů, kteří se pohybují okolo dětí s postižením. V praktické části provádím šetření formou …víceAbstract:
The theme of this thesis is integration of a pupil with mild mental retardation and with ADHD into an ordinary basic school. The theoretical part is dedicated to terminology, classification, etiology, and characteristics of children with mild mental retardation and ADHD. I also dealt with legislation and characteristics of services, plans and assistants, who are around children with retardation. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kw499/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching English to children with mild mental retardation
Eva Janečková -
Teaching English to Lower Secondary School Children with Mild Mental Handicap
Hana VESELÁ -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s lehkým a středním stupněm mentální retardace z pohledu asistenta pedagoga
Lenka KAVALCOVÁ -
Asistent pedagoga partnerem pro dítě s mentální retardací
Barbora RULÍŠKOVÁ -
Teaching English to children with mild mental retardation
Eva Janečková -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová