Analýza aktivit jihokorejských firem z hudebního průmyslu na evropských trzích – Zuzana Vohradská
Zuzana Vohradská
Diplomová práce
Analýza aktivit jihokorejských firem z hudebního průmyslu na evropských trzích
Analysis of the activities of South Korean companies from music industry in the European markets
Anotace:
Práce se zabývá analýzou aktivit jihokorejských firem z oblasti hudebního průmyslu na trzích v Evropě, a to na základě dotazníkového šetření. První část práce se zaměřuje na teorii a popisuje korejskou populární hudbu, průřez její historií, významné společnosti v odvětví a aktivitu na zahraničních trzích. V dalších teoretických kapitolách následuje definování základních marketingových pojmů, teorie …víceAbstract:
This master thesis analyzes activities of South Korean companies from music industry in the markets in Europe and this analysis is based on a questionnaire survey. The first part focuses on the theory and describes the Korean popular music, cross its history, major companies in the sector and their activity in foreign markets. In following theoretical chapters there is the definition of basic marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40272
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Soňa Gullová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40272
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Demokratisace ve východní Asii - Tchaj-wan a Jižní Korea
Tereza Rychlá -
The perception of physical appearance and attitudes towards cosmetic surgery in South Korea: A Question of sociocultural values and media exposure
Kristina Kolovrátková