Ing. Jitka Bláhová
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum
Marketing research
Abstract:
Ve své práci se zabývám marketingovým výzkumem zaměřeným na výzkum spokojenosti zákazníků se službami, které poskytuje společnosti Rengl, s.r.o. Teoretická část se zaměří na definici marketingového výzkumu, metod a technik výzkumu a také na problematiku konstrukce dotazníku. V praktické části je popsán postup mého výzkumu a je zde také zohledněna výnosová a nákladová stránka výzkumu.Abstract:
In this thesis I am engaged in the issue of market research focusing on marketing research of customer satisfaction, which is company Rengl, s.r.o. provided. The theoretical part will focus on the definition of marketing research, methods and techniques of research and also on the issue of construction of the questionnaire. The practical part describes the process of my research and here is also reflection …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ct4cr/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Marcela Vopařilová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta