Ing. Jitka Bláhová

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum

Marketing research
Abstract:
Ve své práci se zabývám marketingovým výzkumem zaměřeným na výzkum spokojenosti zákazníků se službami, které poskytuje společnosti Rengl, s.r.o. Teoretická část se zaměří na definici marketingového výzkumu, metod a technik výzkumu a také na problematiku konstrukce dotazníku. V praktické části je popsán postup mého výzkumu a je zde také zohledněna výnosová a nákladová stránka výzkumu.
Abstract:
In this thesis I am engaged in the issue of market research focusing on marketing research of customer satisfaction, which is company Rengl, s.r.o. provided. The theoretical part will focus on the definition of marketing research, methods and techniques of research and also on the issue of construction of the questionnaire. The practical part describes the process of my research and here is also reflection …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta