Eliška Pravencová

Bachelor's thesis

Marketingová situační analýza Státního zámku Dačice jako podklad návrhu budoucí strategie

Marketing situation analysis of Dačice castle as a base for marketing strategy
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí Státního zámku Dačice v jižních Čechách. Jejím cílem je zmapování a popsání jednotlivých faktorů působící na marketing objektu pod správou Národního památkového ústavu s možným využitím pro případné sestavení budoucí strategie do budoucích let. V teoretické části jsou popsány pojmy z oblasti marketingového řízení, které jsou následně orientovány …more
Abstract:
Bachelor´s thesis is about marketing situation analysis of Dačice castle in the south of Bohemia. The main goal is knowing of important factors influence marketing of castle Dačice. These knowledge can be useful for future marketing strategy. Concepts of marketing management are based on tourism and described in theory. The analysis were choosen in methodology and realized in practise. Analysis bring …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 8. 2020
  • Supervisor: Jan Závodný Pospíšil
  • Reader: Martin Musil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81407