Trendy v úverovom financovaní MSP v podmienkach bankového sektora SR – Anton Vyrva
Anton Vyrva
Bakalářská práce
Trendy v úverovom financovaní MSP v podmienkach bankového sektora SR
Trends in SME financing in banking sector in Slovakia
Abstract:
Bachelor thesis deals with trends and opportunities in credit financing of MSP in conditions of the Slovak republic banking sector. The first chapter focuses on the characteristics of individual credit products from theoretical point of view. Definition of small and medium-sized enterprises, their characteristics and importance in condition of the Slovak republic. In the second part we analyze the …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá trendmi a možnosťami úverového financovanie MSP v podmienkach bankového sektora SR. Prvá kapitola, je zameraná na charakteristiku jednotlivých úverových produktov z teoretického hľadiska. Definovanie malých a stredných podnikov, ich charakteristiku a význam v podmienkach SR. V druhej časti analyzujeme vývoj poskytnutých úverov z hľadiska objemu, ich štruktúry, štatistickej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/drtzs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Viktória Ďurajová, PhD.
- Oponent: Doc. Ing. Václav Dufala, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík