Attracting the Next Generations: The Role of Environmental, Social, and Governance (ESG) Initiatives in Modern Employer Branding Strategies – Julie Martinová
Julie Martinová
Diplomová práce
Attracting the Next Generations: The Role of Environmental, Social, and Governance (ESG) Initiatives in Modern Employer Branding Strategies
Přilákání nových generací: Role environmentálních, sociálních a správních (ESG) iniciativ v moderních strategiích budování značky zaměstnavatele
Anotace:
Tato práce zkoumá roli environmentálních, sociálních a správních iniciativ (ESG) v moderních strategiích budování značky zaměstnavatele (employer branding) se zaměřením na získávání talentů z generace Y a Z. Cílem výzkumu je objasnit, jak faktory ESG ovlivňují pracovní preference nastupující generace a jak mohou společnosti tyto zásady efektivně začlenit do svých postupů řízení talentů. Studie kombinuje …víceAbstract:
This thesis explores the role of Environmental, Social, and Governance (ESG) initiatives in modern employer branding strategies, focusing on attracting talent from Generation Y and Z. The research aims to clarify how ESG factors influence the job preferences of the next generation and how can companies effectively integrate these principles into their talent management practices. The study combines …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93639
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Věra Karlová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARTINOVÁ, Julie. \textit{Attracting the Next Generations: The Role of Environmental, Social, and Governance (ESG) Initiatives in Modern Employer Branding Strategies}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/vo6fl0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93639
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman