Působení výuky angličtiny na vývoj artikulace dětí v předškolním věku – Bc. Helena Tatková
Bc. Helena Tatková
Diplomová práce
Působení výuky angličtiny na vývoj artikulace dětí v předškolním věku
Influence of English language teaching on articulation development of pre-school children
Anotace:
Diplomová práce se soustředila na problematiku vývoje artikulace u dětí předškolního věku a na faktory, které mohou vývoj ovlivnit. Zaměřila se na hodnocení vlivu výuky anglického jazyka již v raném období. Výzkum hodnotil výuku tří typů lektorů. Optimální byla výuka lektorky Češky s dlouholetým působením v Anglii, která má pedagogické vzdělání. Dále se zaměřoval na hodnocení vývoje artikulace dětí …víceAbstract:
The diploma thesis was focused on points of issue of development of articulation at pre-school children and on factors, that can the development influence. The thesis was aimed at evaluation of English language teaching effect already in early years. Research evaluated a teaching of three types of lectors. The most optimal was a teaching of Czech woman with long-time stint in England, which has pedagogical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q3pwm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2013
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
Effective Strategies for Integrating Media Literacy Education into English Language Teaching
Markéta Šebestová -
A Comparative Analysis of English Language Teaching in Czech and Norwegian Schools
Barbora Mikešová -
Vliv rodného jazyka na učení se anglického jazyka u dětí z lokalit ohrožených sociálním vyloučením
Nur Ashraf BEKAI -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová