Bc. Markéta Novotná
Bachelor's thesis
Online marketing ve vybraném oboru
Online marketing in the chosen field
Abstract:
Cílem této práce je analýza stávajícího portálu cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji a návrh nové prezentace v této oblasti. Nová struktura portálu bude reflektovat požadavky vycházející z potřeb provozovatele a zejména koncových uživatelů. Návrh webových stránek ponese nejen základní informace o regionu jako takovém a jeho zájmových místech, ale také poskytne uživateli přidanou hodnotu propojením …moreAbstract:
The aim of this work is to analyze the existing tourism portal in the Moravian-Silesian Region and to propose a new presentation in this area. The new structure of the portal will reflect requirements based on the needs of the operator and, in particular, end-users. Website design will not only provide basic information about the region itself and its places of interest but will also provide added …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h53cn/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Reader: Mgr. Pavel Kotyza
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Online marketing ve vybrané společnosti
Petra VRTALOVÁ -
Online Marketing for a New Opening Web Store
Jafar Jafarov -
Vplyv online marketingu na osoby rôznych vekových kategórií
Mária Kováčiková -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace Solária Shark
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Monika Gelatková -
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina