Online marketing ve vybraném oboru – Bc. Markéta Novotná
Bc. Markéta Novotná
Bakalářská práce
Online marketing ve vybraném oboru
Online marketing in the chosen field
Anotace:
Cílem této práce je analýza stávajícího portálu cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji a návrh nové prezentace v této oblasti. Nová struktura portálu bude reflektovat požadavky vycházející z potřeb provozovatele a zejména koncových uživatelů. Návrh webových stránek ponese nejen základní informace o regionu jako takovém a jeho zájmových místech, ale také poskytne uživateli přidanou hodnotu propojením …víceAbstract:
The aim of this work is to analyze the existing tourism portal in the Moravian-Silesian Region and to propose a new presentation in this area. The new structure of the portal will reflect requirements based on the needs of the operator and, in particular, end-users. Website design will not only provide basic information about the region itself and its places of interest but will also provide added …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h53cn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing ve vybrané společnosti
Petra VRTALOVÁ -
Online Marketing for a New Opening Web Store
Jafar Jafarov -
Vplyv online marketingu na osoby rôznych vekových kategórií
Mária Kováčiková -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace Solária Shark
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Monika Gelatková -
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina